O dată cu înfiinţarea Ford România era de aşteptat ca şi lanţul
de distribuţie să fie scurtat, Ford urmând să se reprezinte oficial
direct. Astfel, a fost formată Compania Naţională de
Vânzări Ford, organizaţie
care este pe deplin funcţională începând cu această
săptămână, ocupându-se atât de comercializarea
automobilelor, dar şi de operaţiunile de service şi serviciile
post-vânzare. Aceste operaţiuni vor fi coordonate de o echipă cu 30
de membri, sediul central urmând să fie în Bucureşti.
Noua companie va
reprezenta un pilon important al mărcii Ford la nivel naţional,
vicepreşedintele diviziei de marketing Ford Europa subliniind
importanţa pieţei româneşti şi decizia de a opera direct.
„România
este o piaţă importantă pentru Ford în Europa. Ford dispune deja de
o prezenţă puternică în România, prin fabrica de producţie de la
Craiova”, a declarat Ingvar Sviggum, conform
MEDIAFAX.